Ook vandaag de dag nog willen kinderen later journalist worden. Die boodschap brengt Reporters Sans Frontières in een nieuwe campagne die mensen wil aanzetten tot het schenken van donaties. BETC Paris realiseerde voor de campagne een online- en televisiespot waarin kinderen ondervraagd worden over hun toekomst. Zij willen journalist worden, maar wat ze niet weten is dat de realiteit iets anders voor hen in petto heeft…
Credits:
Advertiser: Reporters Without Borders
Brand Managers: Christophe Deloire, Thibaut Bruttin
Ad Agency: BETC Paris
Agency Managers: Catherine Emprin, Guillaume Espinet, Damien Clanet
Executive Creative Director: Stephane Xiberras
Art Directors: Jean-Michel Alirol, Pierre Orizet
Copywriter: Dominique Marchand
TV Producer: Isabelle Menard
Production Company: Caviar
Director: Cyprien Clement-Delas
Sound Production Company: Labo
Music Producer: Bruno Billaudeau
Air Date: December 20th 2016
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]